twee weken zitten erop - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van wwwgeertje - WaarBenJij.nu twee weken zitten erop - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van wwwgeertje - WaarBenJij.nu

twee weken zitten erop

Door: geertje van galen

Blijf op de hoogte en volg

23 September 2004 | Frankrijk, Parijs

Yo lieve lui,

HIer weer een berichtje vanuit parijs. Heb na vijf dagen werken lekker twee dagen vrij. Aangezien ik nog niet langer dan twee uur achter elkaar op mijn kamer ben geweest( slapen niet meegerekend dan) vond ik dat het daar vandaag wel es tijd voor was. Werk elke dag vanaf zes of zeven in de ochtend en ald ik klaar ben sjees ik gelijk parijs in om gewoon wat rond te zwerven..... Best prima... Heb ontdekt dat al die toeristische dingen niet echt je van het zijn, eifeltoren, champs etc...het leuke vind je hier in de ini mini strqqtjes waren alleen de echt fransen komen. deze straatjes zoek ik dan ook zo vaak mogelijk op. Verder zit ik dus veel in de metro waar iedereen vooral heel boos kijkt en nergens op reageert. Voorbeeld: ging laatst naast mijn stoel ziiten en viel dus hal op de grond...ik lad dus in mijn eentje in een deuk...verder geen reactie... in nederland zou ik toch flink uitgelachen worden...hihi

Door mijn fijne ochtend werktijden en de wisselende werkdagen van mijn lieve vriendinnetjes inge en merel ben ik nog niet op stap geweest.....mis dat toch wel heeeeeeeeel erg nu.

Het werk is niet veel speciaals...al doen ze soms net alsof t heel moeilijk is. de uitleg dat het ene koffiekopje er anders uitziet dan het andere vindt men zeer belangrijk..uhm. Soms word ik daar wel moe van al is het dus over het algemeen wel goed te doen.Mensen nog steeds aardig en werk blijft hetzelfde he.

Dit weekend komen mijn ouders en de week erna heb ik maar liefst vier dagen vrij als sebas komt........heerlijk. Mogen dus geen mensen blijven slapen....stom stom...dat wordt dus smokkelwerk voor gene gaan komen. dat schijnt over het algemeen wel goed te doen te zijn.
Is dat trouwens bij iedereen zo ( gaarne reactie....haha)

Zal zo maar eens ophouden.
Heel veel kusjes uit Paris
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 23 September 2004 - 16:22

    Steef:

    He geertje, eindelijk je site gevonden: leuk! Moet echt lachen om je verhaal van de metro! De metro in madrid is ook wel beetje zo, hier zit iedereen verdiept in zijn/haar boek (doe ik nu meestal ook haha!).
    Je vraagt of het in andere hotels ook zo is? Bij mij op de kamer mag iemand wel blijven slapen, maar niet meer dan 2 nachtjes ofzo. Beetje jammer aangezien een vriendinnetje 1 week wou komen. Maar het mag hier dus wel, alleen niet te lang.
    Nou veel plezier nog!
    besitos, stefanie
    ps hoe gaat je frans?? Ik kan met al dat spaans echt geen woord meer frans!!

  • 24 September 2004 - 04:47

    Hild:

    Geeeer!
    Haha, strakke actie in de metro, we lachen je wel vanuit hier uit! Geen idee of blijven slapen hier mag, maar het gebeurt ;-)
    Kussss,
    Hillie

  • 24 September 2004 - 10:34

    Yvon:

    Geeer!! hoe gaaf, naast je stoel :P Bij ons in de metro precies hetzelfde verhaal iedereen kijkt boos voor zich uit en als je moet lachen kijken ze je echt erg raar aan. Thanx nog voor je smsjes!!! Kusss

  • 29 September 2004 - 07:52

    Fleur:

    Haai geer...bij mij int studentenhuis doen ze ook moeilijk tegenwoordig over blijven slapen..hihi
    leuk je gisteren op de msn te zien! had je berichtje nog niet gezien want kwam weer in mn junkmail!
    succes x

  • 01 Oktober 2004 - 17:11

    Yvon:

    HEEEy geert, hoest in Paris?? Hier in Wenen alles goed, veel werken enzo maar ja dat schijnt erbij te horen :P Als we terug zijn gaan we weer ouderwets aan de rose hahahah..
    Kusss

  • 02 Oktober 2004 - 14:35

    Rachel:

    he geertje,
    leuke site zeg!! fijn om te horen dat het allemaal zo lekker gaat daar!! Hier in het maastrichtse gaat 't allemaal zijn gangetje! heel veel succes en plezier!! dikke kus rachel

  • 04 Oktober 2004 - 12:51

    Effie:

    Hé Geer, beetje late reactie,je berichtje stond in mijn junkmail. Wel leuk om van je te horen...hopelijk mis je sebas niet te erg??Hou me maar op de hoogte, dikke pus Effie

  • 13 Oktober 2004 - 07:46

    Lizz:

    Hey mokkel!

    T ziet er na uit dat je straks helemaal niet terug wilt komen vrees ik.. Bah bah wat een leven! En ik me maar alweer stressen voor de aankomende tentamens :(
    Voor de rest alles goed hier, lekker veel stappen en chillen!

    Toedeloe, dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2005

laatste x

02 Januari 2005

tijdens werk

16 Oktober 2004

haai, spannende verhalen?!

06 Oktober 2004

bonjourrrrrrrrrrrr

23 September 2004

twee weken zitten erop
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 8155

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: