tijdens werk - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van wwwgeertje - WaarBenJij.nu tijdens werk - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van wwwgeertje - WaarBenJij.nu

tijdens werk

Door: geertje van galen

02 Januari 2005 | Frankrijk, Parijs

hoi lieve mensen,

Ja, ik leef nog...haha. En het gaat heel goed. Vind t zooo leuk hier! Ben nu aant werk dus wordt kort berichtje maar stuur snel een lange want er is in de tussentijd veel gebeurd! 5 heb tijdens het werken eindelijk het nieuwe beheer bericht gevonden)
Trouwens nog een heel fijn 2005 voor iedereen.
ga stoppen voordat ik weggeduwt word van de computer.
Dikke kus geert
Ps voorproefje voor volgende bericht... hoe vier je oud op nieuw in de metro??

• 03 Januari 2005 - 16:29

Sab:

Hee peer! Haha, nou gelukkig heb je oud en nieuw veilig overleefd daar! En nu nog ff werken in het hotel en dan kun je weer lekker shoppen! Tot gauw, kus

• 04 Januari 2005 - 18:00

Steph:

Hey geer!
    Eindelijk weet je hoe t weer werkt! HAHAHA! Hoe was oud en nieuw in the love city? Ben heel erg benieuwd naar de laatste ontwikkelingen...!!! en heb je die ene belangrijke brief nog op tijd kunnen ontvangen? hoop dat er enigzins iets leuks voor je tussen stond. maar ja, ik hoor t vast wel! in ieder geval, amuzeer je nog die laatste weekjes en we zien elkaar héél snel weer!
    -XXX- Steph

p.s. Ik vond t super gezellig bij jou thuis!