encore une fois - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van wwwgeertje - WaarBenJij.nu encore une fois - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van wwwgeertje - WaarBenJij.nu

encore une fois

Door: geertje van galen

17 September 2004 | Frankrijk, Parijs

Lieve Mensen,

Bij deze de eerste fotos vanuit pariis, Het uitzicht is vanaf de arc de triomph. ben daar gister heen geweest met een meisje van het werk....lucie....zie foto Was wel heel gezellig. Vandaag en gister heb ik lekker vrij. Ik heb gisteren alleen zoveel gedaan dat ik het vandaag wel rustig ga houden...lekker in mijn uppie... is ook soms relaxed. gister dus met mijn franse vriendinnetje op pad geweest en s ochtends naar inge,orly, das dus een uur met de metro enzo.
Parijs is echt huge... heb ofcourse de winkelds ook ff bekeken en zelfs ik vind ze enorm...en dat zegt wat!! Er is zoveel dat je niet weet waar je moet beginnen.
Vandaag ga ik lekker lang online, lunchen met mijn werkmensen en dan lekker de sacre coeur. De Verweg foto is daar ook van. Over werkmensen gesproken trouwens...je zou denken....strenge franse keuken ...enge maitres....maar nee hoor...iedereen rent hier vrolijk bij elkaar .Dus van die echte franse werkcultuur is weinig te merken!!! heel relaxed!
uhm; ga weer stoppen maar schrijf snel weer.
kusjes vanuit frankrijk
geertje

• 17 September 2004 - 09:33

Fransje:

Jippie! De eerste reactie! Helaas kan ik je niet komen opzoeken maar het klinkt allemaal erg gezellig! Voordat je het weet is de tijd denk ik al weer om. Tot snel!
    Liefs, Frans

• 17 September 2004 - 09:34

Mij Weer:

De foto's staan er nog niet op! X

• 17 September 2004 - 12:31

Sab:

heee geer! Leuke foto's zeg! Gelukkig heb je het lekker naar je zin!Gek dat je er al bijna een wek bent!!Het gaat zo snel!Haha, Nou dit weekend zul je wel weer op onderzoek uitgaan in het centrum, ik hoor het allemaal wel! ;) liefs sabje

• 18 September 2004 - 05:25

Hilde:

Geert! Lekker shoppen daar zo te horen... Hoop dat je niet met het vliegtuig teruggaat? Doe de groeten aan Inge als je d'r weer ziet!
    Smakkerds,
    Hilde

• 18 September 2004 - 16:26

Merel:

Leuk chick, je nieuwste verhaal maar vooral foto's ik hoop dat ik je morgen eindelijk kan zien dan krijg je je cd's terug
    dikke kus

• 19 September 2004 - 18:19

Fleur:

Haai geer,
    leuke foto's! wel leuk dat je dingen doet met 'werk-mensen' want dan zit je ook lekker int franse leventje enzo.
    Ik stuur zo wel ff wat naar je hotmail!
    x Fleur

• 20 September 2004 - 13:13

Oma:

hallo geertje hoe gaat het met je, ben je al een beetje gewend, ik zit nu aan de keukentafel met je moeder en bram. morgen gaan we gezellig winkelen en verieren we je vaders verjaardag. ook komen elly en jan. die brengen me ook naar huis maar eerst gaan we even naar het casino,als ik de 100000 win krijg je ook wel wat..

ik wens je veel plezier verder en een dikke kus van oma