bonjourrrrrrrrrrrr - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van wwwgeertje - WaarBenJij.nu bonjourrrrrrrrrrrr - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van wwwgeertje - WaarBenJij.nu

bonjourrrrrrrrrrrr

Door: geertje van galen

Blijf op de hoogte en volg

06 Oktober 2004 | Frankrijk, Parijs

Bonjourrrrrrrrrr….

Hier volgt het laatste nieuws vanuit parijs…..

Daar zit ik dan op mij kamer in het hotel. Heb mijn kamer een flinke opknapbeurt gegeven en hem omgetoverd tot een echte geertje kamer met duizend en een fotolijstjes en frutseltjes. Moet zeggen dat ik me er al flink thuis voel.
Dit weekend is mijn lieve vriendje langs geweest. Iets later dan verwacht verscheen ie dan toch op gare du nord en het was fantastisch! Heb echt een kei fijne mini vakantie gehad.(Af en toe giraf maar verder top he…..hihi) Alle attracties zijn bezocht en natuurlijk ook dat wat verder weg straatjes.

Deze week is verder tres relax. Heb dus net vier dagen vrij gehad. Vandaag gewerkt, morgen weer en dan weer twee dagen vrij. Mmmmmm. Lng leve het le ven van een stagaire. Ik ga dan donderdag ook eindelijk eindelijk flink op stap met mijn nl medestagaires van het hotel. En ga naar de kapper. Met angst in het hart. Maar je moet er toch wat voor doen om een beetje mooi te blijven….haha.

Veder zitten bij deze reportage weer enkele foto’s.

O ja, Heb hier ook adres om eventueel post te ontvangen. Wat ik natuurlijk altijd heeeeel leuk vind!

Geertje van galen ( mijn naam …zeer belangrijk haha)
10, Place de la republique
75541 paris cedex 11
France

Heb ook een frans nummer: +33633834794

  • 06 Oktober 2004 - 20:10

    Anoniempje:

    he girafje,
    lijkt mij ook wel een relaxte stage zo...zou willen dat ik bij jou kon zijn, toujours!
    x

  • 08 Oktober 2004 - 19:10

    Fleur:

    haai geer,
    leuke foto's hee!! veel plezier met stappen en tot mails,
    kus

  • 12 Oktober 2004 - 13:57

    Effie:

    Hé Geer, leuk om ook foto's te zien!!Hoe was het stappen? Ik heb steeds je normale email adres niet, wil je me dat even doormailen? Dan kan ik je ook eens een persoonlijk mailtje sturen. Kus Effie

  • 13 Oktober 2004 - 07:10

    Fransje:

    Ha die Geer!
    Echt leuk zeg om allemaal te lezen! Parijs is de stad van de liefde zegt men wel eens... Super leuke foto's! Kan niet wachten tot we allebei weer lekker op de Hubertuslaan wonen, dan hebben we erg veel te vertellen!!
    Veel plezier, geniet van alles. Liefs, Fransje

  • 13 Oktober 2004 - 08:04

    Hild:

    Hey lieve Geert!
    Aaah, wat relaxt dat je loverrrr langs is geweest! En dat nog wel in de stad van de liefde... L'amour toujour! Ik zie jullie al helemaal samen door Paris banjeren... Veel plezier nog!
    KUS!
    Hillie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2005

laatste x

02 Januari 2005

tijdens werk

16 Oktober 2004

haai, spannende verhalen?!

06 Oktober 2004

bonjourrrrrrrrrrrr

23 September 2004

twee weken zitten erop
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 8161

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: