poging 2 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van wwwgeertje - WaarBenJij.nu poging 2 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van wwwgeertje - WaarBenJij.nu

poging 2

Door: geertje van galen

Blijf op de hoogte en volg

06 September 2004 | Frankrijk, Parijs

jee, weet nog nie helemaal hoe het werkt. Druk ik op enter is ineens dat hele bericht al geplaatst terwijl ik nog niet klaar was!! Vind het dus heeeel spannend vooral omdat ik nogal een heimwee achtig persoontje ben...maar heb er vooral veel zin in. Ga juliie allemaal flink op de hoogt houden van al mijn spannende belevenissen daar ( nou ja, dat hopen we dan in ieder geval he) In ieder geval ga ik jullie wel missen maaaaaaaaaaaaaaaaaar tot gauw. dikke kus geert ...ja durf nu niet meer op enter te duwen maar nu komt echt alles achter mekaar.....tips??? hihi) doeiiiie

  • 06 September 2004 - 18:42

    Audrey:

    Hee geertje, wanneer ga je nou precies? trouwens proficiat nog met je verjaardag, beter laat dan nooit he. ik hoop dat je het heel leuk gaat hebben, maar dat zal wel goed hebben. groetjes audrey

  • 06 September 2004 - 18:54

    Geert:

    yo,
    ga zondag. AAAAAah, was jij niet gister jarig??? Nou ja beter laat dan nooit he....gefeliciteerd!!
    Dikke kus geertje

  • 07 September 2004 - 05:06

    Hild:

    Hey Geer!
    Wat ben je toch een prutser! Haha, nee hoor, ik vind dat je een prachtige site gebouwd hebt. Zelfs met foto's, very impressive! Ik weet zeker dat je een trés gave tijd gaat hebben daar, geniet ervan!
    Dikke smakkerd uit China,
    Hild

  • 07 September 2004 - 06:15

    Fransje:

    He Geer!
    Ik ben trots op je dat het er nu allemaal op staat! Goed gedaan! Echt spannend, ik hoop dat je een super tijd gaat hebben. En je krijgt het waarschijnlijk veel te druk om heimwee te hebben!! Voordat je het weet ben je weer terug...
    Veel groetjes vanuit Down Under

  • 07 September 2004 - 13:14

    Sab:

    heeeeej!!
    Nou , wees niet bang voor heimwee! Ik dacht ook dat ik heimwee zou hebben, maar eigenlijk krijg ik met de dag mee een ( sorry!!!!) hekel aan maastricht! Suffe stad, duffe mensen, altijd dat gezeik, stomme ordi's overal! Nou, ik wil niet eens meer terug! Haha, bovendien is er in parijs ook nog altijd genoeg 'vin' en cultuur dus ik denk niet dat je ook nog maar aan heimwee toekomt! Tot gauw, kusjes

  • 07 September 2004 - 20:31

    Merel:

    He lief! Cool dat je er nu ook eentje hebt! Heb er heel veel zin in en als je heimwee hebt kom je gewoon naar mij en dan gaan we samen wat leuks doen! Ik ben heel benieuwd hoe we het gaan hebben daar maar weet zeker dat we het redden saampjes! I love you, see you in Paris!
    XX Merel

  • 08 September 2004 - 12:10

    Chantalle:

    lieve Geertje terwijl jij nu met Sebas op een terasje zit bekijk jou site.Ik hoop dat ik met deze site veel contact met elkaar zullen hebben. Vind het erg fijn dat je nog een paar keer komt eten zie je morgen dikke kus je moeder

  • 11 September 2004 - 17:57

    Fleur:

    Haai geer,
    Leuk hee deze site! Ik heb je gisteren nog gezien dus ff niet zoveel spetterends te melden ! maar ga je op de hoogte houden en ben heel benieuwd naar je verhalen daar!
    kus Fleur

  • 11 September 2004 - 19:20

    Bramatie:

    Lieve geertje,en is het een beetje leuk daar in parijs, hoop dat de frasosen een beetje lief tegen je zijn, ik kom zeker nog een keertje langs en dan gaan we eens ff daar op stap in die plaats, het is helaas gene badplaats maarja, lijkt me wel leuk, mocht er wat zijn dan kan je me altijd even bellen en dan ben ik zo bij hoor, dikke kus van je broer(tje)

    hihi liefs bramatie

  • 13 September 2004 - 13:32

    Wim:

    Hallo lieve geertje
    ik hoop dat je het een beetje naar je zin hebt; alles is natuurlijk even wennen, maar je moet maar denken iedere dag wordt parijs ook een beetje van jou en iedere dag iets minder heimwee.
    het is hier in maastricht nu toch een beetje komkommertijd geen zomer, geen carnaval, geen feestdagen, dus zoek maar goed naar leuke plekjes om rond te kijken; quartier latin bij de sorbonne universiteit schijnt zo gezellig te zijn, dus: de eerste opdracht als je tijd hebt wil je daar eens een kijkje voor ons nemen en dan als wij er zijn als guide willen spelen?
    dus hou je taai, maagden zijn misschien wat rustig maar ze laten zich niet zomaar wegzetten.
    heel veel liefs pap (en mam)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2005

laatste x

02 Januari 2005

tijdens werk

16 Oktober 2004

haai, spannende verhalen?!

06 Oktober 2004

bonjourrrrrrrrrrrr

23 September 2004

twee weken zitten erop
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 8152

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: