GEERT IN HET INTERNETCAFE MET EEN RAAR TOTSENBORD - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van wwwgeertje - WaarBenJij.nu GEERT IN HET INTERNETCAFE MET EEN RAAR TOTSENBORD - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van wwwgeertje - WaarBenJij.nu

GEERT IN HET INTERNETCAFE MET EEN RAAR TOTSENBORD

Door: geertje van galen

Blijf op de hoogte en volg

14 September 2004 | Frankrijk, Parijs

haloooooooo
mijn eerste berichtje vanuit frankrijk
Alles gaat wel relaxed tot nu toe; Bien sur heb ik mijn nodige heimwee momenten maar de leuke maken alles goed
Heb een luxe kamer voor mij alleen met drie bedden en twee tvs;;;;hihi verder is het werk pri,a restaurant:::trouwens voor als ik raar typ: dit is frans typ bord en daar zit alles nogal anders:::
dON GAAT EEN FRANS MEISJE VAN HET WERK MIJ PARIJS LATEN ZIEN....KEI RELAX/ hEB TROUWENS OOK MAAR "( UURIGE wERKWEEK/
o JEE MIJN BERICHT ZIET ER ECHT NIET MEER UIT. GA IN HET VERVOLG MAAR THUIS TYPEN EN DAN COPY PASTEN...BETER PLAN
NOU BREI ER FF EEN EIND AAN...MIS JULLIE ALLEEMAAL TRES BEAUCOUP
BISOUS GEERTJE

  • 14 September 2004 - 17:47

    Eline:

    heee geer!
    wat goed dat je t daar zo naar je zin hebt!! geniet er maar lekker van, t franse leventje!Echt rielekst dat je zo'n luxe grote kamer hebt, kan ik mooi komen logeren! olee! tot snel weer! kus van eline

  • 15 September 2004 - 11:09

    Hilde:

    Haha Geer, ik lach me slap om je kunstwerk! Trés chique! Veel plezier, enjoy Paris!
    Kus uit raar China,
    Hilde

  • 15 September 2004 - 21:02

    Lizz:

    Hey mokkel!

    Goed te horen dat je t akl zo naar je zin hebt! En vooral om die kamer en alles, helemaal zorgen gemaakt voor niks! Ik mis je wel al een beetje in t huis hoor... Er zijn hier weer allerlei dingen gebeurd, waarvoor ik eigenlijk even op je kamer zou moeten kloppen. Maar ja dat gaat nu even niet, ik zal je anders van t weekend wel even mailen.
    In elk geval keep up the good spirit! En geniet er zoveel mogelijk van!

    Lizz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2005

laatste x

02 Januari 2005

tijdens werk

16 Oktober 2004

haai, spannende verhalen?!

06 Oktober 2004

bonjourrrrrrrrrrrr

23 September 2004

twee weken zitten erop
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 8146

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: